miercuri, 13 februarie 2013

what about ... RESPECT!!!

Uite cum a venit momentul in care voi da cartile pe fata!
Incep printr-o confesiune: desi am doar 28 ani, trebuie sa recunosc (cu un mare regret) ca traiesc in suflet cu foarte multe frustrari. Frustrari adunate una cate una, de-a lungul anilor, desi nu foarte multi ca numar.
Nu o sa stau sa va fac o lista cu ele, dar o voi mentiona pe cea mai dureroasa pentru mine si cea care ma transforma din little Miss Sunshine in Balaurul cu tashpe capete.


Am o grava problema cu lipsa de respect, luata si gasita in toate formele.
Politica/problema mea (de unde cred ca apar si frustrarile) este urmatoarea: nu o sa ma auzi ca iti port o discutie despre cum ar trebui sa te porti sau sa procedezi, pentru ca am pretentia ca in anii pe care i-ai trait sa ai minimul de experienta si cunoastere pentru a nu-i rani pe cei din jurul tau cu actiunile tale. Si uite asa se aduna frustrarile, una cate una isi fac loc in cortul sufletului meu. Pentru ca nu am taria sa te pocnesc zdavan peste ceafa si sa iti spun: ASA CUM EU TE RESPECT PE TINE, astept acelasi tratament din partea ta. Mi se pare jignitor ca eu sa ajung sa iti spun ca tot ceea ce faci este deranjant si IMI E RUSINE DE RUSINEA TA!!! Ma simt rusinata ca eu sa ajung in situatia aceasta.
Si dupa ce rulez in cap toate scenariile si incerc sa ma calmez, ajung sa am o atitudine sfidatoare si transanta si la orice vorba adresata mie, eu am sa iti arat doar dorsalul!!!
Partea buna este ca datorita colegelor mele de la servici - Verita, department of mindfulness, care incearca sa ne faca oameni mai buni si sa ne gasim propria cale, acum lucrez la o schimbare.

 
O schimbare a mea, pentru mine si pentru viata mea. Si prin aceasta schimbare incerc sa imi alin si sa imi vindec frustrarile si sa inteleg ca fiecare dintre noi merita compasiune, incepand cu mine.
Schimbarea o astept de la mine, pentru mine, astfel, incet-incet realizez ca orice gand pozitiv si atitudine pozitiva va eradica si inlocui incet-incet supararile, amintirile dureroase, alegerile gresit facute, frustrarile cu o viata mai usoara si o inima inteleapta.


Va doresc si voua sa va regasiti compasiunea si oamenii care sa va arate calea catre o existenta mai usoara!

Cu compasiune,
GD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu